6 Ağustos 2010 Cuma

gezdim gördüm sıra yazmaya geldi...

Bir hevesle okumaya başlayan 9 takipçimi hayal kırıklığına uğrattım...
3 aydır gezdim, gördüm, yedim,içtim hepsini kendime sakladım.

Mandıraya gidip peynir yaptım, deliler gibi dans ettim en çok da XUMA'da, gurme yemekler yedim ama en güzelini Ömür'ün mutfağında, konserlerde kendimden geçtim hatta Viyana Filarmoniyi ayakta alkışlama fırsatını bile buldum! Ama hepsini kendime sakladım. Yazmadım.

Evet bencillik yaptım ama bu arada ilk yazımı Karaf Magazin'in 43. sayısında şarapseverlerle buluşturmanın şımarıklığını da yaşadım.

Bir de sağlıklı bir yaşama adım attım. Mayadrom Sports Center'ın deneyimli eğitmenlerinden Echo ile çalışıyorum. Echo'nun hem bilgisine güveniyorum hem de hipokrat yeminine! Yani kendimce hipokrat yemini ettirdim ona. Yani: Vücut kitle endeksimi kimse ile paylaşmayacak. Paylaşırsa başına neler geleceğinin farkında!
Buradan anlaşılacağı gibi sağlıklı bir şekilde kilo verme çabasındayım. Bunca yıldır rejimdeyim deyip durmuştum ama "personal trainer"ım "Echo"m ile zinciri kırıyorum. Bunu ben değil çevremde farkı görenler söylüyor. :)

ben de diyorum ki; yeni yazılar yolda...

Datça'da yeni yazılarım için malzeme toplamaya çıkıyorum. Kargı, Palamutbükü ve Eski Datça'dan yeni keşiflerimi okuyacaksınız çok yakında.

svgler
tulinbo

1 yorum: